Civilizācija. Pārstartēšana

Par kvestu
Komandā Questime visi ir aizrāvušies ar vēsturi. Tāpēc kvests radās pats no sevis — no mūsu sarunām, atklāsmēm un strīdiem. Mēs sapņojām izveidot spēli, kurā aizraujošā un iedvesmojošā veidā tiek stāstīts par pašu galveno jebkurai sabiedrībai un jebkuram kolektīvam: kaut kas grandiozs sākas ar mazu dzirksteli, ideju, kas bez atbalsta nodziest, bet pateicoties brīnumainajam vārdam “kopā” kļūst par leģendu!Spēles gaita
Visas komandas nonāk pirmatnējo cilšu laikmetā. Uzdevums — attīstīties līdz mūsu laikam un spert soli nākotnē.
“Evrika!” — šis ir kvests “Civilizācija. Pārstartēšana.” Spēlētājus gaida pārbaudījumu un atklājumu ceļš. Ar ceļotāja laikā Instagram palīdzību viņi sapratīs, kādi atklājumi jāizdara, lai pārietu uz nākamo laikmetu. Veikt atklājumu nozīmē salikt formulu, bet visus nepieciešamos elementus dalībnieki iegūs stacijās un spēles laukā.
Kvests “Civilizācija. Pārstartēšana” ir ne tikai komandu spēle, bet arī paredz aktīvu mijiedarbību starp dažādu komandu spēlētājiem — gan konkurenci, gan sadarbību.
Sižeta simbols “Civilizācija. Pārstartēšana” ir Leonardo da Vinči “Vitruvija cilvēks”. Attīstot sevi harmoniski, cilvēks vai sabiedrība virza vēsturi uz priekšu. Tāpēc spēlētājus gaida četras komandu attīstības stacijas.
Stacija “Kājas”
Oriģinālas stafetes vērībai un saliedētībai. Sacentīšanās momenti spēles sākumā uzlādēs dalībniekus turpmākajiem sasniegumiem.
Piemērs vienam no pārbaudījumiem:
Sporta domino. Spēlētājam jāpiebēg līdz kalniņam ar apgāztiem domino kauliņiem, jāizvēlas viens uz labu laimi un, ja tas der, jāpievieno jau saliktajai kombinācijai. Uzvar komanda, kurai uz palikušajiem kauliņiem ir vismazākais punktu skaits.
Stacija “Sirds”
Mācāmies just, pieņemt cits citu un radīt kopā.
Piemērs vienam no pārbaudījumiem:
Komandas puse saņem instrumentu no notekcaurulēm un notis melodijai. Sākumā spēlētājiem jāskaņo instruments, pēc tam jāierunē melodija (viens cilvēks nevar sist pa cauruli divreiz pēc kārtas). Pēc tam jāizpilda melodija otrai komandas pusei, lai tā atpazītu skaņdarbu. Kamēr viena puse muzicē, otra nodarbojas ar mākslas uzdevumu. Katram būs iespēja izmēģināt sevi abās lomās — gan mūzikā, gan zīmēšanā.
Stacija “Rokas”
Kopīgi uzdevumi saskaņotai darbībai, radošu risinājumu meklēšanai un ātrai reakcijai.
Piemērs vienam no pārbaudījumiem:
Katrs spēlētājs paņem divas krāsainas plāksnītes ar burtiem. Meistars uzdod jautājumu, un spēlētājiem ne tikai jānāk klajā ar pareizo atbildi, bet arī pēc iespējas ātrāk jāsaliek to, izmantojot plāksnītes.
Stacija “Galva”
Spēlētāji ir daudz ko piedzīvojuši kopā, un tagad viņus gaida pārbaudījums savstarpējai sapratnei.
Katra komanda sadalās četrās grupās: priesteri, karotāji, valdnieki un zemnieki. Katra grupa saņem savu misiju. Spēlētājiem jāpārraida ziņojumi ar valsts nozīmes informāciju — bet nav tik vienkārši! Tos var rakstīt tikai noteiktā valodā. Pirmajā raundā — hieroglifiem, otrajā — emocijzīmēm. Finālā katra grupa uzstājas ar savu uzdevumu: priesteri izpilda deju, karotāji formējas noteiktā kārtībā, zemnieki jūg lielāko vērsi, bet valdnieki — neko nedara!
Pēc katras stacijas komandas dodas uz spēles laukumu iegūt nepieciešamos resursus attīstībai. “Hvatūnu cīņa” ir jautrākā spēles daļa. Kapteiņi nostājas uz savas komandas lauka. Komanda lemj, cik gājienu tai vajadzīgi. Kapteiņi met lielus kauliņus, bet hvatūni ar aizsietām acīm pēc komandas biedru norādēm mēģina satvert pareizo kauliņu. Šī ir lieliska aktivitāte āra pasākumam. Spēlei telpās paredzēti citi noteikumi — mazāk plaši, bet tikpat jautri.
Pēc cīņas komandas saņem resursus no lauciņa, uz kura tās nonākušas, vajadzības gadījumā tos apmaina ar citām komandām, savāc formulas un pāriet uz nākamo laikmetu. Iekarojot laikmetu, komanda saņem tā karogu — lepnumam un foto.
Fināls
Noslēgumā notiek kopīgs pārbaudījums “Patiesība vai meli”, kurā komandas var nopelnīt trūkstošos resursus. Meistars nolasīs apgalvojumu, un komandai īsā laikā jāizlemj, vai tas ir patiesi vai nē, un jāpaceļ virs sevis zaļš (patiesība) vai sarkans (meli) lietussargs.
Spēlē var būt vairāki uzvarētāji:
• Visattīstītākā komanda
• Komanda ar visvairāk punktiem
• Radošie tituli: visepohālākā komanda, visneparastākā, īpašā balva no Einšteina.
Noslēguma runā tiek teikts, ka galvenais nav tas, kurā laikā mēs esam nonākuši, bet gan ar kādiem laikabiedriem — pat ja viņi ir ciltsbiedri.
Kvesta raksturojums
Darbības laiks un vieta | Путешествие по разным эпохам |
Noskaņa | Как в погоне за мамонтом, только веселее |
Dalībnieku skaits | 30-200 |
Spēlētāju vecums | 16+ |
Asociācijas | Квест-стратегия |
Spēles personāži
Kvesta video
Kvesta fotogalerija
Pasūtīt kvestu
Zvaniet mums: +371 22 080 544 Piesakiet zvanu: